فرمانده کل سپاه با تاکید بر لزوم نوسازی تجهیزات پرستاری در سپاه گفت: کار پرستاری کاری زینبی و ارزشمند، و ترکیبی از علم، هنر، اخلاق و فضیلت است که این همان وجه تمایز آن با سایر علوم است.
سپاه نیوز : روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی از عملیات موفق سازمان اطلاعات سپاه این استان در شناسایی و دستگیری اعضای یک تیم تروریستی گروهک جیش الظلم که قصد انجام اقدامات ضد امنیتی و تروریستی در مشهد مقدس را داشت، خبر داد.
فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان می‌خواهند جوانان ما با مدل و اندیشه غربی باشند و سعودی بیندیشند. آن‌ها وحدت ملت ایران را نمی‌خواهند و وقتی جوانان ما در تیم‌ملی پیروز شوند، آن‌ها غمگین می‌شوند.
  فرمانده کل سپاه  با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش ‌مردم عزیز را بر هم بزند، گفت: مشاهده می‌کنیم که آن‌ها که نمی‌توانند پیشرفت ایران اسلامی را در دنیا ببینند، بذر فتنه را در قلوب جوانان می‌افکنند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران فرمودند: ارتقای همه جانبه توان رزمی و تجیهزات دفاعی در نیروی دریایی الزامی است.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز
رهبر معظم انقلاب با اشاره به شکست طراحی امریکا برای از بین بردن حزب الله و اَمل در لبنان و همچنین ناکامی در عراق و سوریه با وجود چندین هزار میلیارد دلار هزینه و هزاران ساعت کار فکری با به‌کارگیری صدها متفکر تأکید کردند: این نقشه و توطئه در منطقه، با نیروی عظیم و کارآمد جمهوری اسلامی خنثی شد و مظهر و پرچم این نیروی عظیم، شخصی به نام «حاج قاسم سلیمانی» بود.
سپاه نیوز: سردار محمد پاکپور با تاکید بر اینکه عملیات نیروی زمینی سپاه علیه گروهک های تروریستی تجزیه طلب ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق ، تا رفع تهدید و خلع سلاح تروریست‌ها ادامه دارد، از مردم منطقه درخواست کرد ،  اطراف مقرها و مراکز استقرار تروریست‌ها را تخلیه کنند.
سپاه نیوز : رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی بسیج را سپر قدرتمند و خدشه‌ناپذیر ایران و ایرانی دانست و تاکید کرد: تفکر بسیجی, ضامن پیش روندگی ایران قوی ، مستقل و متحد به سوی قله های رفیع پیشرفت جهانی است.
 روابط عمومی نیروی زمینی سپاه از  آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام به مقر های باقیمانده تروریست های تجزیه طلب ضد ایرانی در مناطقی از اقلیم شمال عراق خبر داد .
۱۰۱۱۱۲۱۳