سپاه نیوز ؛ روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از دستگیری یک تیم چهار نفره تروریستی با اقدام مشترک پاسداران و سربازان گمنام امام زمان (عج ) در جنوب شرق کشور خبر داد.
سرلشکر سلامی در پیامی از همت و مجاهدت فرمانده و تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)در اجرای ابر پروژه راه اصلی پاتاوه – دهدشت  قدردانی کرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی، از تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران به مناسبت قهرمانی در جهان تقدیر کردند.
سپاه نیوز : سرلشکر حسین سلامی با تاکید بر اینکه جنگ ما با دشمن، جنگ جذب جوان‌ها‌ است، خطاب به دشمنان ایران گفت: کسی که بخواهد کشورمان را نا‌امن کند طومارش را در‌هم می‌پیچیم.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه توانمندی دفاعی ما به مرحله شکست ناپذیری رسیده است گفت:هر اقدامی برای رویارویی با قدرت دفاعی ما یک انتحار و به مثابه سر به صخره کوبیدن است
سرلشکر سلامی در پیامی در گذشت حاجیه خانم نصرت همراهی، مادر شهید دقایقی را تسلیت گفت.
فرمانده معظم کل قوا به مناسبت عید غدیر با بخشش اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه و مشمولین غایب موافقت کردند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه گروهک مزدور منافقین هم‌اکنون بیش از گذشته به دریوزگی افتاده‌ است، گفت: این سرنوشت برای اپوزیسیونی که به ملت و وطن خود پشت کرده‌اند و دلخوش به پشتیبانی دشمنان ملت ایرانند، باید عبرت‌آموز باشد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت کنگره عظیم حج تصریح کردند:حج، آئین زندگی بخش جهانی بر پایه معنویت و اخلاق
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه به سیاست و اهداف خطرناک دشمن علیه ‌ملت ایران آگاهیم، گفت: نقشه‌های ویرانگر ‌را نقش بر‌آب کرده‌ایم.
۳۴۵۶