رهبر انقلاب در دیدار صدها نفراز پدران،‌ مادران و همسران شهدا فرمودند:شهدا قهرمانان کشورند، اهالی هنر برای نسل جوان الگو سازی کنند.
رئیس‌جمهور ازبکستان و هیأت همراه عصر امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سپاه نیوز؛  روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از انهدام یک تیم از مسلح در منطقه عمومی شهرستان هامون در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: اقتدار روز افزون گروه‌های مقاومت در کرانه باختری، کلید اصلی به زانو درآوردن دشمن صهیونیستی است که این مسیر باید ادامه یابد.
سپاه نیوز: سردار رمضان شریف گفت: دشمنان چشم دیدن استقلال، عمران، آبادانی، رفاه، پیشرفت و آینده روشن نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارند و برای نادیده گرفتن دستاوردهای کشور و برجسته کردن مشکلاتی که در همه جوامع نیز وجود دارد تلاش می‌کنند
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیام به دومین همایش ملی پرچم‌داران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی، دوران دفاع مقدس را مظهر ایستادگی یک ملت در برابر قدرت‌های استکباری دانست و تاکید کرد؛ دشمنان برای ناامید ساختن مردم در دفاع از میهن اسلامی، تمام توان خود را به کار گرفتند اما آن‌ها از قدرت بی‌نظیر ایمان مردم و وحدت کلمه آنان پیرامون کلمه حق و رهبری الهی انقلاب اسلامی غافل بودند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گسترش روابط ایران و عمان را به نفع هر دو کشور توصیف وخاطر نشان کردند: افزایش همکاری عمان و ایران حائز اهمیت است زیرا دوکشور در آبراه بسیار مهم تنگه هرمز دارای اشتراک هستند.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح «جمعیت» را از ارکان اصلی قدرت دانست و گفت: سرزمین ارزشمند ما حداقل دو برابر جمعیت فعلی امکان حمایت از مردم و ایجاد زندگی آبرومند برای مردم را دارد.
رهبر انقلاب با تأکید بر به سرانجام رساندن کارهای بزرگ مجلس در سال آخر همچون برنامه هفتم، پیگیری شعار سال، نهایی کردن لوایح نیمه‌کاره و جبران خلأها و قصورها، خطاب به نمایندگان گفتند: سرافراز وارد مجلس شدید، ان‌شاءالله سرافراز از مجلس خارج شوید.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه ملت‌ها و کشور‌ها تلاش دارند که خودشان برای آینده‌ خویش تصمیم بگیرند گفت: نیازی به بیگانگان برای تامین امنیت منطقه نداریم و هم‌اکنون هم امنیت تنگه هرمز، خلیج فارس و دریای عمان بر عهده دریادلان ما در نیروی دریایی ارتش و سپاه است.
۴۵۶۷