با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان تجمع بزرگ « ۵۵هزار نفری بسیجیان» سراسر استان و شهر اهواز برگزار شد.
در آستانه هفته بسیج باحضور فرمانده توپخانه الحدید قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه ، اکیپ سیار بهداشتی و درمانی با ویزیت رایگان اهالی روستای مشراگه بخش چم خلف عیسی شهرستان هندیجان همراه با توزیع نوشت افزار در میان دانش آموزان انجام گرفت .
مراسم اهدای ۱۱۲سری جهیزیه، آغاز پروژه آسفالت راه روستایی، احداث مسکن و مدرسه با حضور فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، مسئول بسیج سازندگی، فرمانده سپاه باغملک و مسئولین شهرستان برگزار گردید.
سردار شاهوارپور در نشست خبری از برگزاری مسابقات مهارتی سربازان نیروهای مسلح در ۱۵ رشته عمومی و تخصصی خبر داد.
سردار شاهوارپور در در بازدید از منطقه احمد فداله گفت: ۱۴ و نیم کیلومتر از سخت‌ترین مسیر جاده ارتفاعات سالند آسفالت شده است.
سردار شاهوارپور در رژه نیروهای مسلح اهواز گفت: نیروهای مسلح با وحدت و یکدلی آمادگی خود را به رهبر معظم انقلاب برای دفاع از میهن اسلامی نشان دادند.
سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان موفق به کسب رتبه اول و عنوان سپاه برتر در بین سپاه‌های استانی، عملیاتی و ویژه شد.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از مرز چذابه و آخرین اقدامات پروژه های عمرانی سپاه و جهادگران بسیج سازندگی بازدید کرد.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان با اشاره به اهمیت رسالت خبرنگاری و نقش موثر خبرنگاران در مقابله با تهاجم فرهنگی گفت: بخش بزرگی از مقابله با جنگ فرهنگی را خبرنگاران انجام می دهند که افسران و سربازان این جبهه هستند.
چهارمین جلسه استانی کنگره ملی شهدای استان خوزستان در محل ستاد کنگره ملی شهدای خوزستان برگزار شد.
۱۲۳۴