فرمانده سپاه حضرت ولی عصر( عج ) استان خوزستان : رزمایش بزرگ عاشورایی در سراسر کشور به راه خواهد افتاد که مداحان پیش قراول این حرکت بزرگ فرهنگی پایدار هستند .
به مناسبت عید غدیر، بسیج جامعه پزشکی بندرماهشهر در میدان امام خمینی (ره) حضور یافته و به درمان رایگان بیماران پرداختند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی‌عصر (عج) استان خوزستان از احداث چهار مجتمع خدماتی در پایانه مرزی چذابه خبر داد.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن ،مسئولان باید با تولید محتوای جذاب فرهنگی هنری و پرهیز از انفعال با تمام توان انجام وظیفه کنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در سال 1401  تاکنون ۳۰۰ هزار نفر در اردوی راهیان نور شرکت کرده اند.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان با بیان اینکه شهید علم الهدی و شهدای هویزه به فرمان امام لبیک گفتند به مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های آنان در شکل گیری جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: مسئولیت امروز ما، تبیین ایثارگری‌های این رزمندگان و مردم در دوره هشت ساله است.
سردار شاهوارپور گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران زندگی پربارش ، خود را در معرض تهدیدات قرار دادتا اسلام ، امنیت کشور و ملت بزرگ ایران حفظ شود.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان از هدف‌گذاری برای حرفه‌آموزی به ۷ هزار سرباز در استان خبر داد.
سردار شاهوارپور با بیان این که دشمنان انقلاب و اسلام با فتنه‌ انگیزی سعی در ضربه زدن به کشور را دارند گفت: با بصیرت و هوشیاری مردم انقلابی همچون گذشته توطئه‌های آنها شکست خواهد خورد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: دشمنان ما هیشه در پی پیدا کردن راهی برای ضربه زدن به ایرانِ قوی هستند.
۲۳۴۵