سپاه نیوز:  فرمانده ناحیه مقاومت  شادگان گفت‌: روند آبرسانی به تعدادی از روستاهای شهرستان شادگان که با مشکل تنش آبی مواجه شده اند به وسیله ۶ دستگاه تانکر و ۲۰ بشکه سه هزار لیتری ادامه دارد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه دشت آزادگان گفت: با تهیه پمپ و الکتروپمپ ها برای تأسیسات آبرسانی قدرت آباد در بستان آبرسانی به روستاهای این منطقه تسریع شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: آبرسانی به روستاها و مناطق بحرانی خوزستان تا زمان حل مشکلات تنش آبی و گذر از تابستان ادامه دارد.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: با توجه به مشکلات آب شهرستان هویزه به ویژه در بخش مرکزی و بخش نیسان قرارگاه آب‌رسانی شهید سلیمانی در این شهرستان تشکیل شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان با بیان اینکه سپاه آماده همکاری در تأمین آب روستائیان است، گفت: برای مدیریت مخازن سد و تامین آب شرب، کشاورزی و حق‌آبه زیست محیطی باید برنامه‌ریزی صحیحی شود‌.
سپاه نیوز: سپاه حضرت ولیعصر خوزستان جهت تامین آب روستا‌های استان ، اعلام آمادگی کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۱۶ هزار بسته معیشتی توسط سپاه تهیه شده که امروز ۶ هزار و ۲۰۰ بسته آن آماده اهدا بین نیازمندان است.
سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان با اشاره به ایجاد بیش از دو هزار فرصت شغلی در این استان، گفت: بسیج سازندگی به مناطق محروم توجه زیادی کرده و در مسیر محرومیت‌زدایی حرکت می کند.
سپاه نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان اقدامات قرارگاه شهید سلیمانی در این شهرستان را برای مقابله با ویروس کرونا تشریح کرد.
۶۷۸۹