سپاه نیوز: با حضور فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان، پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه در دهستان سوسن شرقی ایذه افتتاح شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: سپاه خوزستان با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و بسیج، تا رفع محرومیت‌ها از این استان برای خدمت به مردم در میدان است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان با اشاره به اقدامات حمایتی و زیر‌ساختی بنیاد مستضعفان در خوزستان گفت: ۹۵ محله محروم در خوزستان وجود دارد که با تشکیل قرارگاه مشترک این مناطق را توانمند می‌سازیم.
سپاه نیوز: معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان گفت: طرح جهادی بازسازی مناطق شهید سلیمانی اهواز با حضور ۱۱۰گروه جهادی تداوم دارد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: در پی آبگرفتگی اخیر در سربندر، بیش از چهار هزار منزل آسیب‌دیده شناسایی و در حال بازسازی هستند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی گفت:  شاهد بهره‌برداری از منازلی هستیم که توسط گروه جهادی شهدای مدافع حرم در شهر الهایی ساخته شدند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: علی رغم تمام محدودیت ها و غربت هایی که شهدای مدافع حرم داشتند، خدا کمک کرد تا این جبهه، جبهه حق باشد و به نام جبهه مقاومت در دنیا مطرح شود و نهایتا سیدالشهدا و قافله سالار این کاروان یعنی سردار سلیمانی هم سال گذشته جان عزیزش را تقدیم کرد تا بر حقانیت و مداومت این راه مهر تایید بزند.
سپاه نیوز:  ۱۵ پزشک متخصص و عمومی جهادی در قالب بسیج جامعه پزشکی برای ویزیت رایگان به کوی مندلی اهواز اعزام شدند.
سپاه نیوز: با حضور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان دو سالن ورزشی در سردشت زیدون افتتاح شد .
سپاه نیوز:  فرمانده بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان گفت: ۸۴ گروه جهادی مشغول امداد رسانی به شهروندان خوزستانی گرفتار در آب‌گرفتگی هستند.
۷۸۹۱۰