سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: رسانه‌ها در صحنه جهاد تبیین و جهادی که رهبری اعلام کرده و بر روی آن تاکید دارند تلاش و مجاهدت می‌کنند و در این جنگ نرم و فرهنگی به خوبی نقش ایفا کرده‌اند.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: توجه رسانه‌ها به جهاد تبیین ضروری است و رسانه‌ها نقش مهمی در روشنگری در جامعه بر عهده دارد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در دهه اول محرم غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد گفت: بسته‌های کمک معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستانهای زنجان، سجاس و خرمدره بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه پس از هشت سال دفاع مقدس نیز مردم زنجان همواره پشتیبان ولایت بودند، بیان کرد: در همه فتنه‌های روی داده در سال‌های اخیر مردم زنجان به صورت خودجوش به پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب برخواستند.
سپاه نیوز: مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در نشست خبری ، به تشریح  برنامه های هفته عقیدتی سیاسی استان پرداخت.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: رژیم صهیونیستی باید از نقشه جغرافیایی محو شود و به امید خدا طبق وعده الهی و مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) این موضوع رقم خواهد خورد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:  سال گذشته پروژه هایی که عمدتاً در حوزه آب بود به همت بسیج به اجرا درآمد و بیش از ۱۰۰۰ کارگاه تولیدی دایر شد و اشتغال خانگی رونق گرفت.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی استان زنجان از فعالیت و خدمات رسانی ۷۰۰ گروه جهادی در ایام نوروز در مناطق محروم این استان خبر داد.
سپاه نیوز:  رئیس سازمان بسیج مستضعفین از آغاز آبرسانی به ۱۲۰۰ روستا در کشور خبر داد.
سپاه نیوز:  رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: این سازمان با ایجاد مراکز کارآفرینی، از مشاغل خرد و خانگی حمایت می‌کند.
۲۳۴۵