سپاه نیوز: فرمانده سپاه استان زنجان گفت: ۱۳۰ عنوان با دو هزار و ۵۰۰ برنامه از سوی سپاه استان زنجان در بین اقشار مختلف بسیج در دهه فجر اجرا می‌شود.
سپاه نیوز: مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از اجرای ۴۲ پروژه محرومیت‌زدایی به همت این قرارگاه در مناطق محروم استان خبرداد.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: طلاب علوم دینی و دانشجویان دانشگاهها باید با تمام توان خود از انقلاب و اسلام دفاع کنند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه استان زنجان گفت: تاکنون ۱۷۰۰ یادواره توسط پایگاه‌ها و اقشار مختلف بسیج استان برگزار شده است.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: بصیرت انقلابی همه آحاد جامعه به خصوص نسل جوان تقویت شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه سپاه استان تمام امکانات خود را برای طرح واکسیناسیون بسیج کرده است، گفت:  مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی (ع) در اختیار واکسیناسیون خودرویی قرار گرفته است.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برگرفته از حکمت خدا و قرآن است گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر خیرخواه و دلسوز جامعه هستند.
سپاه نیوز:فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در سالروز ورود آزادگان گفت : آزادگان ثابت کردند که تنها راه شکست دشمن
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در حاشیه بازدید از ساخت مستند نیلوفران ابی در مناطق عملیاتی جنوب گفت: عوامل اجرایی کنگره شوق دیدار رهبری دارند و امیدواریم هرچه زودتر این دیدار رقم بخورد.
سپاه نیوز: مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان گفت:با استقامت و ایستادگی نصرت الهی نازل می شود که نمونه عینی آن را می توان در حماسه آزادسازی خرمشهر مشاهده کرد.
۳۴۵۶