سردار فدوی از موزه شهید آیت الله مدرس(ره) بازدید کرد
سنگِ تمامِ بسیجیانِ سبزوار برای زائران امام هشتم
خدمت‌رسانی خانواده بزرگ لشکر پنج نصر به زائرین پیاده امام مهربانی‌ها در قاب دوربین بسیج
سردار نائینی: عناصر اقتدار محور مقاومت بسیار تعیین کننده است / ساختن تصویر مطلوب مهم‌ترین کار خبرنگاران و رسانه‌ها

سردار نائینی: عناصر اقتدار محور مقاومت بسیار تعیین کننده است / ساختن تصویر مطلوب مهم‌ترین کار خبرنگاران و رسانه‌ها

سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه مهم‌ترین کار خبرنگاران و رسانه‌ها ساختن تصویر مطلوب است گفت: امروز عناصر اقتدار محور مقاومت بسیار تعیین کننده است.
سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
سردار شریف با مادر شهید غیرت

سردار شریف با مادر شهید غیرت "حمیدرضا الداغی" در سبزوار دیدار کرد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت روز مادر با حضور در منزل شهید حمیدرضا الداغی در سبزوار با مادر شهید غیرت دیدار کرد و روز مادر را به وی تبریک گفت.
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه قوچان گفت: هم‌زمان با شب یلدا قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه ناحیه قوچان با همکاری گروه‌های جهادی و خیرین اقدام به تهیه و توزیع ۲ هزار و ۷۷۹ بسته یلدایی میان نیازمندان شهری و روستایی کرده است.
 مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی گفت: عملیات طوفان الاقصی همه معادلات دشمن خبیث را برهم زد و آنها را در شوک فرو برد.
بسیج سازندگی سپاه استان در یکسال اخیر هزار و ۳۰۰ طرح در عرصه محرومیت‌زدایی با اعتبار بیش از چهار هزار میلیارد ریال اجرا کرده است.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی گفت: باور ما این است که امروز حقیقی‌ترین جنگ ما در برابر دشمن، فضای مجازی است و ما باید در این عرصه تلاش کنیم.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه با اشاره اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه گفت:‌ ۵ هزار میلیارد ریال توسط قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) سپاه در سال جاری برای محرومیت‌زدایی در استان خراسان رضوی هزینه شده است.
۱۲۳۴۵