قرارگاه رسانه ای سپاه امام رضا علیه السلام ویژه راهپیمایی بین المللی اربعین با هدف انعکاس اخبار این رویداد بزرگ فرهنگی آغاز به کار کرد.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی با تاکید براینکه اصحاب رسانه با تاسی از خبرنگاران عاشورا، در حوزه جهاد تبیین اُمیدآفرین باشند، گفت: امام سجاد(ع) و زینب(س)، رسالت و نقشِ پیام رسانی خود را در افشای ظلم و فاسد و تزویر یزیدیان به درستی ایفا نمودند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن از برپایی بیمارستان صحرایی با حضور بیش از ۵۰ پزشکِ متخصص فوق تخصص و عمومی به مدت ۳ روز در شهر انابد این شهرستان با پیوست های فرهنگی از جمله بر پایی موکب و نمایشگاه عفاف و حجاب خبر داد.
 پرچم عزای سیدالشهداء(ع) توسط سپاه امام رضا(ع ) استان خراسان رضوی بر فراز قله ۵۶۱۰ متری دماوند به اهتزاز درآمد.
مشکل تامین آب بیش از ۷۰۰۰ خانوار شهرستان خواف به همت قرارگاه شهید دشتی سپاه رفع شد.
با حضور استاندار و فرمانده سپاه اما رضا ( ع) استان خراسان رضوی، محرومیت زدایی در ۱۳ حوزه خدماتی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و همکاری سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی آغاز شد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در کانون وابستگان سپاه، نقش آفرینی بیش از ۱۷۵ هزار وابسته سپاه در ماموریت های فرهنگی را یک فرصت گرانبها برای تولید قدرتِ نرم نظام اسلامی برشمرد و گفت: پاسداران بازنشسته در خدمت نظام و انقلاب اند و به این خدمت افتخار می‌کنند.
سردار سلیمانی در افتتاحیه اجلاسیه مجمع اساتید، فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی بسیج در مشهدمقدس گفت: مسیر تربیت نسل جوان مومن انقلابی پای کار، تنها از مسیر تربیت و تزکیه می‌گذرد و این وظیفه شبکه گسترده صالحین در کشور است .
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی با اشاره به گستره بسیج در حوزه ها و اقشار مختلف جامعه گفت: بسیج با تعامل با این تشکل ها می‌تواند تجارب خود را منتقل و در راستای اجرای عملیات های فرهنگی در جامعه هم افزایی ایجاد کند.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام استان خراسان رضوی با اشاره به حوادث اخیر گفت: استکبار جهانی نمی‌خواهد ما قوی و مستقل باشیم و آمریکایی ها به دنبال ایرانی همیشه نیازمند و وابسته به خودشان هستند.
۱۲۳۴۵