سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: با بصیرت، استقامت و مدیریت مبتنی بر مبارزه در عرصه اقتصاد می‌توانیم بر بسیاری از تنگناها پیروز شویم.
سپاه نیوز: بسیج سازندگی بجستان در راستای خدمت به مردم با همت جهادگران بسیجی ۸ قنات شهرستان را مرمت و احیا کردند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام رضا(ع) دلیل موفقیت سپاه را سبک فرماندهی و مدیریت انقلابی و مردمی عنوان کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام رضا(ع) بر اهمیت انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید تاکید کرد.
سپاه نیوز: سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه سپاه نمی تواند نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشد، تصریح کرد :  حضور و ایفای نقش موثر و تعیین کننده سپاه در عرصه سازندگی ،با اجرای پروژه های عظیم ملی  کمک به دولت ها در خدمت به مردم بوده است و سپاه همواره  با  اقتدار و دغدغه مندی برای حل مشکلات مردم گام برمی دارد.
سپاه نیوز: نرم‌افزار شبکه‌های توزیع توان داده و ابرسامانه‌ها توسط جانشین وزیر دفاع در دانشگاه فردوسی مشهد رونمایی شد.
سپاه نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه بیان داشت: تنها راه مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی مانوس شدن با قران و ولایت است و تا زمانی که در سنگر ولایت هستید نباید از هجوم فرهنگی دشمن بترسید.
سپاه نیوز: سردار نظری گفت: باید تشکیلات و ساختاری از جنس خود انقلاب به وجود می‌آمد تا بتواند از انقلاب و دستاوردهای آن حفاظت کند. مهم‌ترین دستاورد انقلاب، نظام مقدس اسلامی است که سپاه باید از آن نگهبانی، حفاظت و حراست و  وظیفه خود را در توسعه انقلاب اسلامی انجام دهد.
سپاه نیوز: سردار نظری گفت: در عرصه استقلال اقتصادی به همت مردم از این گردنه عبور خواهیم کرد، شرطش این است که به فرمایش امام جامعه که اتکای به ظرفیت درونی است عمل شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) روستا به روستا نقشه فراهم کردن زیرساخت‌های اشتغال و آبادانی را تدوین کرده است.
۱۰۱۱۱۲۱۳