سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: ورزش یکی از عرصه‌های بسیار خوب برای رشد جوانان جامعه است، که اگر بتوانیم از این ظرفیتبه طور مناسب و  صحیح برای کارهای فرهنگی استفاده کنیم تأثیرات فوق‌العاده‌‌ای در سطح جامعه خواهد داشت.
سپاه نیوز: جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) گفت: امسال توسعه و آبادانی ۸۸ روستای خراسان‌رضوی در دستور کار سپاه است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار بیان داشت: در راستای محرومیت‌زدایی ، بسیج سازندگی ناحیه رشتخوار و گروه‌های جهادی بسیجیان با تهیه اقلام فرهنگی و لوازم التحریر و شناسایی دانش آموزان نیازمند، اقدام به توزیع 200بسته فرهنگی لوازم التحریر کردند.
سپاه نیوز: مسئول جامعه پزشکی بسیج سپاه ناحیه سبزوار از اعزام 13 تیم پزشکی به مناطق محروم سبزوار خبر داد.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه از گشایش نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با عنوان اقتصاد منهای نفت در این شهرستان خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: روحیه مبارزه طلبی برای جلوگیری از اسارت اعتقادی یک ضرورت است، هم اسلام باید حفظ شود و هم اگر به شهادت رسیدیم در آن جایگاه الهی قرار بگیریم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه نیشابور از اجرای برنامه ده روزه اردو‌های جهادی در منطقه محروم میان جلگه نیشابور با حضور 200 جهادگر بسیجی خبر داد.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: مساله امر به معروف و نهی از منکر یک مساله شخصی و اختصاصی نیست بلکه امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای واجب و همگانی می‌باشد و همه باید این فریضه را به جا بیاورند.
سپاه نیوز:فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت: امسال در هفته دفاع مقدس، 137 عنوان برنامه با محوریت استکبارستیزی، اقتصاد مقاومتی و تحکیم بنیان خانواده در سبزوار برگزار می‌شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه کاشمر اظهار داشت : اقتصاد مقاومتی شرط حرکت به سوی تمدن اسلامی است که بدون داشتن یک اقتصاد پویا و موفق امکان‌پذیر نخواهد بود.
۱۱۱۲۱۳۱۴