سپاه نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر از توزیع هزار و ۵٠٠ بسته معیشتی در قالب طرح کمک های مومنانه در این شهرستان خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب اگر امروز امنیت پایدار داریم به دلیل مشارکت مردم در ایجاد این امنیت است و این مشارکت بنا بر تدبیر امام خمینی (ره) در ساختار بسیج شکل گرفته است.
سپاه نیوز: سرلشکر سلامی با بیان اینکه اسلام در جنگی نابرابر بسط و گسترش یافت،تاکید کرد:  آنچه امروز می‌بینیم درخشش، قد کشیدن و برافراشته شدن اسلام در یک سو و زوال قدرت‌های شیطانی از سویی دیگر است و قدرت‌هایی که به خدا متکی نیستند هرچه  قدرتمند باشند، محکوم به شکست هستند.
سپاه نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه  تضعیف نیروهای انقلاب و تزلزل در ثبات قدم آنان را برنامه های  دشمن در قبال نظام و ملت ایران قلمداد کرد و گفت : ایجاد گسست بین امت و امام، تلاش برای ترویج التقاط در اندیشه و عمل، تفرقه و جنگ های داخلی و تغییر ذائقه فرهنگی و ارزشی مردم و همچنین ایجاد ناامیدی و بی اعتمادی به مسوولان از دیگر برنامه های امروز دشمن است.
سپاه نیوز: مسئول بسیج جامعه پزشکی در سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی گفت: نیرو‌های بسیجی و دانشگاهی قرارگاه مردمی مقابله با کرونا شهید سلیمانی به‌خوبی نقش‌آفرینی کردند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه گناباد گفت: مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سالن ۹ دی مجموعه سپاه شهرستان گناباد افتتاح شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی گفت: به منظور آمادگی برای مقابله با اوجگیری‌های بعدی کرونا و پیشگیری از غافلگیری و نیز کمک به اصلاح وضعیت موجود در حال آماده سازی مرکز درمان سرپایی ۴۰۰ تختخوابی در مشهد هستیم.
سپاه نیوز: رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی گفت: پایگاههای سیار واکسیناسیون عمومی کرونا با محوریت مساجد در مشهد راه‌اندازی شد.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی گفت:در تمام این ایام فعالیت‌های گسترده‌ای توسط بسیجیان در حوزه‌های معیشتی صورت گرفته و بسیج در تمامی این مراحل پیشگام بوده و انعکاس تمامی این اقدامات مقدور نیست و تنها بخش‌هایی از آنها رسانه‌ای شده است.
سپاه نیوز: مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: به دنبال وضعیت بحرانی کرونا در سیستان و بلوچستان، پیگیر وضعیت این استان شدیم و دریافتیم که نیاز به پزشک وجود دارد و فراخوان اعزام پزشکان را انجام دادیم.
۲۳۴۵