سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی گفت: دشمن وحدت را نشانه رفته و صفوف متحد و یکپارچه امت اسلامی رمز بقا، سلامت و تداوم پیشرفت‌های جوامع و کشورهای اسلامی است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی گفت:  فریضه امر به معروف و نهی از منکر مانند نماز واجب است و نباید به آن کم توجهی شود.
سپاه نیوز: فرمانده محور عملیاتی قرارگاه شهید دشتی گفت: قرارداد ۲ ساله سپاه برای اجرای طرح آبرسانی در شهرستان خواف ۸ ماهه به پایان می‌رسد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی گفت: پیام شهدا این است که ما زوایای مختلف قیام امام حسین (ع) را درک کنیم پیامی که برای همه نسل‌ها تا قیامت است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی روحیه بسیجی و تفکر جهادی را دو مؤلفه مهم مدیران موفق دانست و گفت: تلاش دشمنان در ترویج فرهنگ و ارزش های غربی بین جوانان و خدشه وارد کردن به فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی در دهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان خراسان رضوی گفت: کارگروه‌های مجمع بسیج با استفاده از ظرفیت نخبگان بسیجی اقداماتی با هدف ارائه راهکار و حل معضلات استان در قالب گروه‌های استانی و شهرستانی انجام دهند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام رضا «علیه السلام» استان خراسان رضوی گفت: نهاد آموزش و پرورش هم می تواند منشا تحول و تعالی برای جامعه اسلامی باشد و هم نسل نوجوان و جوان را برای در دست گرفتن مسئولیت مهم در آینده انقلاب اسلامی تربیت کند.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی گفت: روحانیت اگر سخن از دفاع از دین و جهاد می‌کند خود نیز مجاهد و اهل شهادت است.
سپاه نیوز: بسیج جامعه پزشکی سپاه استان خراسان رضوی اعزام گروه‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم را به‌صورت هفتگی دارد و در هر هفته بیش از ۵۰۰ نوع خدمت به بیماران نیازمند مناطق حاشیه شهر ارائه می دهد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی گفت: دشمن با ابزارهای پیچیده و متنوع رسانه‌ای، به جعل روایت ها روی آورده و برای خنثی‌سازی این اهداف جبهه شیاطین تلاش جهادی رسانه ای ضروری است.
۱۲۳۴