فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه  در راستای مأموریت مردم محور خود با تمام تجهیزات و امکانات در مناطق سیل زده شمال استان اردبیل حضور دارد.
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: همزمان با هفته سلامت خدمات رایگان بهداشتی،‌ درمانی در درمانگاه‌های سپاه به هم استانی‌ها ارائه می‌کند.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: کارگران مهمترین رکن در تولید و بالندگی جامعه هستند که با تلاش خود می‌توانند عاملی مؤثر بر رشد اقتصادی و مهارتورم باشند.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بصیرت و دشمن شناسی مردم ایران همواره مانع از اجرای نقشه‌های شوم استکبار جهانی در داخل ایران شده است.
سپاه نیوز: سردار محمدی اصل در اجلاسیه مجمع بسیج استان اردبیل گفت: پیشرفت های کشور با حضور سپاه و بسیج تحقق یافته است .
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تاکید بر اینکه  دشمنان در پی کمرنگ کردن جایگاه شهدا در جامعه هستند، انتقال پیام و آرمان های شهدا به نسل امروزی و جوانان را از اهداف برگزاری یادواره های شهدا دانست.
سردار محمدی اصل گفت: دشمن در برابر اراده و بصیرت عاشورایی ملت ایران شکست خورد.
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت:۶ هزار و ۵۰۰ نفر از عشایر کشور در همایش تجلیل از شبانان و گله‌داران استان‌های مختلف کشور تجلیل و از زحمات این قشر قدردانی شد.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: عشایر به معنای واقعی در سنگر جهاد اقتصادی تلاش می‌کنند و به عنوان سربازان اقتصادی همواره نقش خود را در کشور ایفا کرده اند.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در جمع فراگیران مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین شهر گفت: با تفکر جهادی و روحیه بسیجی در هر عرصه‌ای که کشور و انقلاب اسلامی نیاز دارد وارد شوید.
۱۲۳۴۵