هر روز سیل عظیم مردم اردبیل در هوای سرد به عشق رهبر شهیدشان راهپیمائی و تجمع می کنند و با سر دادن شعارهای دشمن شکن این ندا را به گوش جهانیان می رسانند که تا آخرین نفس راه امام شهید را ادامه خواهند داد.
یادواره شهدای عملیات غرورآفرین بدر و خیبر، شهدای مدافع حرم، شهدای اقتدار و شهدای شمالغرب تیپ ۳۷ حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با محوریت سرداران شهید مهدی و حمید باکری و شهید مرحمت بالازاده در حسینیه ثارالله برگزار شد.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: حضور پرشور آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجدید پیمان دوباره ملت ایران با آرمانهای انقلاب اسلامی است و این حضور یکپارچه، نشاندهنده اقتدار، اخوت و همبستگی ملت ایران خواهد بود.