سپاه نیوز:  فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تاریخ ایران اسلامی امروز به شهدای خود و مجاهدت و ایثار فرزندان دیروز این مرز و بوم می‌بالد.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ارتقای زمینه‌های اشتغال در روستاها و مناطق محروم و نیز توسعه و عمران روستایی نیازمند انجام اقدامات جهادگرانه است.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیج مکتبی است که آموزه‌های خود در کلاس‌های تربیتی و فرهنگی را در عمل نیز به اثبات رسانده است.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل هدف از برگزاری جشنواره‌های نماز را جذب جوانان و نوجوانان به سمت ارزش‌های دینی عنوان کرد و گفت: اقامه نماز عامل مؤثر در هویت بخشی به جامعه است.
سپاه نیوز: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در رزمایش کمک‌های مومنانه که با استقبال خوب مردم و گروه‌های جهادی همراه بود گام‌های بزرگی در راستای خدمت به مردم برداشته شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جنگ نرم امروز از اساسی‌ترین تهدیدات نوین دشمن است؛ تولید محتوای بروز،  باید اصلی‌ترین دغدغه افسران جنگ نرم باشد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت: از شیوع کرونا تاکنون بیش از یک هزار میلیارد ریال، کمک‌های مومنانه در اردبیل توزیع شده است.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در تقویم ایران هفته دفاع مقدس از مناسبت‌های پرافتخاری است که همچون نگینی می‌درخشد و بزرگداشت آن به هر شکلی یک وظیفه و ضرورت ملی محسوب می‌شود.
سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از آغاز اجرای طرح تزریق واکسن به روش محله محور در شهرستان خلخال خبرداد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تاکید بر اینکه هم‌فکری و هم‌افزایی در راستای توسعه حوزه فرهنگی حائز اهمیت است ،گفت: تشکیل جبهه فرهنگی و تفکر جهادی لازمه حل مشکلات کشور است.
۳۴۵۶