سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از آمادگی نهاد بسیج سازندگی استان برای تکمیل سدهای معیشتی نیمه کاره در استان خبر داد و گفت: این نهاد امسال ۹۰۰ میلیارد ریال برای طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان هزینه می‌کند.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با استفاده از تمام امکانات ،آبرسانی به ۶۰۰ روستا را در سال گذشته انجام داده و امسال نیز با بهره گیری از ۱۵۰ تانکر و سایر تجهیزات و امکانات سعی داریم خدمات مناسبی در حوزه آبرسانی انجام دهیم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در تشریح برنامه های هفته بسیج سازندگی در استان گفت: در طول هفته بسیج سازندگی ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای و نیز توزیع بسته‌های معیشتی در نظر گرفته شده و ۹۰ واحد مسکونی ویژه خانواده‌های کم‌برخوردار نیز به بهره‌برداری رسیده است.
سپاه نیوز: مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در ایام نوروز۱۵۰۰ زائر راهیان نور اردبیلی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۰۰ طرح محرومیت‌زدایی در بخش‌های مختلف و روستاهای محروم استان در حال اجراست.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با تلاش هنرمندان بسیجی تولید آثار فاخر را در حوزه‌های مختلف شاهد هستیم.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از عملیات آبرسانی به۴۵۴ روستای اردبیل که گرفتار تنش آبی هستند خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امروز جنگی بسیار سخت‌تر از جنگ سخت داریم که آن هم جنگ سایبری و اقتصادی با فضای مجازی است که نیازمند مدیریتی منسجم و اساسی در این زمینه هستیم.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) شهادت سردار دل‌ها را به عنوان یک مکتب معرفی کردند و بی‌شک ادامه این مکتب رویش حاج قاسم‌ها را به دنبال خواهد داشت.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: حماسه ۹ دی نماد و نشانگر بصیرت‌افزایی و حماسه‌آفرینی مردم و به خصوص نسل جوان و امروزی است.
۲۳۴۵