سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: مقاومت کارون و دروازه خرمشهر به ما درس داد که می‌شود در برابر دشمنان حتی با دستان خالی هم ایستاد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام گفت: 208 هزار نفر از یادمان‌های دوران دفاع مقدس ایلام بازدید کردند. 
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: راهیان نور در استان ایلام فرهنگ و اقتصاد را رونق می‌بخشد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: پیش‌بینی می شود ۳ هزار زائر راهیان نور در ایام ۹۷ از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید داشته باشند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تصریح کرد : استفاده از ابزار هنر راه مقابله با جبهه دشمن در فضای مجازی است.
سپاه نیوز: سردار حسینی اظهار داشت:  از قبل پیشرفت علمی است که چرخه اقتصاد مملکت می چرخد و ارتقاء سطح علمی کشور را دانشجویان رقم می زنند.
سپاه نیوز: مسئول سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه اقدامات اولیه برای بازسازی منازل زلزله زدگان در شهر ازگله انجام گرفته است، تصریح کرد: سپاه امیرالمومنین (ع) با کمک بسیج توانسته است به خوبی وظیفه خود را در رابطه با خدمات رسانی به زلزله زدگان این شهر انجام دهد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه بسیج عامل امنیت مردم است، گفت: تفکر بسیجی در محور مقاومت پوزه امریکای جهانخوار را به خاک مالید.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) گفت: برنامه‌های هفته بسیج ایلام با رویکرد مردمی با 514 برنامه در سال جاری انجام می‌شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه استان ایلام گفت: کمک‌های سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به کرمانشاه ارسال شد.
۱۴۱۵۱۶۱۷