سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام گفت: به دنبال زلزله ساعات قبل در ایلام، سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به حالت آماده باش درآمدند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از آغاز خدمت رسانی گسترده سپاه به زائران اربعین حسینی از پنجم آبان خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت : اگر تغییرات سیاسی در گوشه و کنار جهان بخواهد صورت گیرد به نقش محوری جمهوری اسلامی توجه ویژه می شود.
سپاه نیوز: مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایلام گفت: بسیج پشتوانه محکم برای انقلاب اسلامی است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، تصریح کرد: محور قدرتمند مقاومت ثمره انقلاب اسلامی است که با توجه به درون و تبعیت از ولی امر مسلمین شکل گرفت و جنگ ثابت کرد که باید در مقابل زورگویان مقتدرانه و مقاوم دفاع کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم‌ترین اهداف نهضت حسینی است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ایلام تاکید کرد : آزادگان ، با رشادت بر عهد و پیمان خود با امام و امت باقی ماندند.
سپاه نیوز : فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام عنوان کرد: در محور مقاومت ، قدرت، عظمت و اقتدار به جهان مخابره و کشته شدن یک جوان در نقطه ای از محور مقاومت به دلیل بزرگ بودن و اثر گذار بودن انقلاب ، جهانی می شود.
سپاه نیوز : فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: خبرنگاران سربازان فعال جبهه فرهنگی و وجدان بیدار جامعه هستند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: خروجی و نتیجه این دوره باید تربیت جوانان تراز انقلاب اسلامی و مدیرانی مدبر، بصیر ارزشی و انقلابی و مطلع و با دانش و آگاهی نسبت به مسائل روز باشد.
۱۵۱۶۱۷۱۸