سپاه نیوز : فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اعلام خبر راه اندازی آشپزخانه صنعتی در مرز مهران گفت: سپاه همچون سال های گذشته با تمام توان در خدمت زائرین اربعین خواهد بود.
سپاه نیوز :فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام با تاکید بر اینکه هدف متعالی طرح ولایت در دانشگاه ها تربیت مدیران انقلابی است، گفت: کمک معنوی رؤسای دانشگاه ها در اجرای برنامه های بسیج دانشجویی مایه دلگرمی و قوت قلب دانشجویان است و با همکاری هر چه بیشتر مجموعه های دانشگاهی با بسیج دانشجویی می توان با برنامه ریزی بهتر به سمت تربیت این قشر تاثیرگذار در جامعه حرکت کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه چرداول استان ایلام با اشاره به نقش سپاه در ساماندهی مسکن محرومین گفت: رسالت سپاه ، زدودن چهره محرومیت از مردم است.
سپاه نیوز : فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: سپاه فرزند خلف ملت بوده و نمی تواند نسبت به نیازهای نظام و مردم بی تفاوت باشد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در اجتماع مردمی صیانت از حریم خانواده شهر ایلام گفت: حجاب بعنوان یک صدف حافظ و نگهدار بانوان در برابر هجمه های موجود در جامعه است.
سپاه نیوز : به همت بسیج دانشجویی استان،تعداد100نفر از خواهران جهادگر دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام جهت خدمت رسانی به محرومین در یک اردوی فرهنگی ده روزه به  اعزام می شوند.
سپاه نیوز: طرح
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه ایوان خبر داد: مشارکت 150دانش آموز در اجرای طرح هجرت در شهرستان ایوان .
سپاه نیوز : فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: باید دفاع مقدس را با نگاه سیاسی اعتقادی به تجزیه و تحلیل بپردازیم چون که از همین نگاه انقلاب پیروز شد و دیانت ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دیانت ماست و همین نگاه منافع غربی ها را به خطر انداخته است.
سپاه نیوز: مسئول بسیج دانشجویی استان ایلام اظهار داشت: نهمین دوره طرح ولایت با عنوان خط امام(ره) استانی سال 96 از 1 تا 10 مرداد با حضور بیش از 200 نفر از دانشجویان برگزار می شود.
۱۶۱۷۱۸۱۹