سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در جلسه قرارگاه مشترک طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان آبدانان گفت: طرح شهید سلیمانی، الگوی موفقی در حوزه سلامت کشور است .
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام بر لزوم استفاده از ظرفیت بسیج برای رفع محرومیت شهرستان هلیلان تاکید کرد.
سپاه نیوز:فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: برای غلبه بر مشکلات امروز نیازمند تبیین سیره و ادامه راه شهیدان هستیم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نهضت امام خمینی(ره) را سرآغاز هویت آزادگی برای ایرانیان دانست و گفت: پیام شهدا تضمین کننده اقتدار و عزت ایران اسلامی است.  
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در جلسه قرارگاه مقابله با کرونا گفت: در اجرای طرح شهید سلیمانی همه باید سهیم باشند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: شهید سلیمانی هیمنه آمریکا در منطقه را شکست و در زمان حیات کابوس آمریکا بود و خواب را از چشم آنان گرفت و امروز شهادتش نیز همین کابوس را در دل کاخ سفید و اسرائیل‌نشینان انداخته است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: اساس مکتب حاج قاسم
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از حضور فعال ۵۱۳تیم سلامت در طرح
سپاه نیوز: در راستای کمک مومنانه و به همت سپاه شهرستان ایلام ؛بیش از 500پک معیشتی،بهداشتی و آموزشی بین نیازمندان و دانش آموزان توزیع شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به اجرای طرح سردار شهید قاسم سلیمانی، گفت: برای اجرای این طرح ۴۰۰ تیم حمایتی تشکیل شده است که بیشتر آنها در پایگاه‌های بسیج ساماندهی شده اند.
۵۶۷۸