سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: دو مرکز بستری سپاه ایلام، آماده پذیرش بیماران کرونایی است.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام از خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی به ۲۵۰ نفر از زندانیان ندامتگاه شهر ایلام خبر داد.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: در 8 نقطه محروم استان با تمام توان و تجهیزات در غلبه بر ویروس کرونا خدمت‌رسانی را سرعت بخشیده‌ایم.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام از تلاش سپاه ایلام برای رفع محرومیت های منطقه «آب انار»آبدانان خبر داد و گفت: این دهستان از لحاظ محرومیت در درجه‌ای بالا قرار دارد.
سپاه نیوز: ۲۴ باب منزل مسکونی محرومان در روستاهای شهرستان دهلران به بهره برداری رسید.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت : با اجرای رزمایش موفق و اثربخش کمک مومنانه با همت مردم بیش از ۴۲ هزار بسته معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا توزیع شد.
سپاه نیوز: فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: تا امروز ۶۵۱۷ پروژه عمرانی و ۲۸ هزار و ۸۴۲ پروژه غیر عمرانی و در مجموع ۳۵ هزار و ۵۹ پروژه عمرانی و غیر عمرانی در استان ایلام اجرا شده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام با اشاره به برنامه های سپاه برای محرومیت زدایی در استان، گفت:محرومیت زدایی در ایلام ، مهاجرت معکوس را به دنبال دارد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: خدمات سپاه  پویش نیست و یک رزمایش بزرگ است و سپاه پاسداران  همواره در راستای خدمت به مردم عمل می کند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از توزیع ۱۰هزار پُرس غذای گرم و ۳هزار بسته معیشتی توسط سپاه امیرالمومنین(ع) در بین مددجویان کمیته امداد خبر داد.
۶۷۸۹