سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: برای اینکه تفکر و عمل انقلابی که لازمه پیشرفت و سلامت جامعه است در کشور نهادینه شود باید کتب و اندیشه‌های شهید مطهری وارد زندگی مردم شود.
سپاه نیوز: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از عمق بخشی داخلی و افزایش رضایت‌مندی مردم از نظام با اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» خبر داد.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: یکی از وظایف پربرکت، سازنده، تأثیرگذار و الهام‌بخش امت بزرگ اسلامی و پیروان اهل بیت(ع)
سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از ارسال دومین محموله کمک‌های مردمی استان همدان به منطقه سیل زده گمیشان استان گلستان خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه همدان با تاکید بر اینکه سبک زندگی فاطمی را الگو قرار دهیم گفت: در
سپاه نیوز: معاون عملیات و مقاومت مردمی سازمان بسیج با بیان اینکه در سایه‌سار نفس ولایت و مقاومت کشورمان پیشرفت‌های زیادی داشته است، گفت: پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور به برکت خون‌ مطهر شهدا و جان‌فشانی رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است.
سپاه نیوز: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع ) از تدوین سیاست‌های کلی اردوهای جهادی در مجمع عالی جهادگران کشور خبر داد.
سپاه نیوز:فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه عملیات والفجر۸ با رشادت‌های دانش‌آموزان بسیجی به پیروزی رسید، گفت: استکبار جهانی از پیشرفت‌های روزافزون جوانان ما در عرصه‌های گوناگون واهمه دارد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بسیج در نهادها و دستگاه‌های مختلف گفت: بسیج ظرفیت و توان بسیار بالایی دارد که اگر مسئولان توان استفاده از آن را داشته باشد به قطع برای پیشبرد اهداف نظام مؤثر خواهد بود.
سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین علیی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان سپاه همدان با تاکید بر اینکه به کوری چشم دشمنان 40 سالگی انقلاب را هم جشن می گیریم، گفت : امام راحل انقلاب اسلامی را با پشتوانه مردم به ثمر رساند.
۹۱۰۱۱۱۲