سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از اعزام 140 دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خبر داد.
سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به نقش تعیین‌کننده سربازان در دوران دفاع مقدس گفت: امروزه نیز نقش نیروهای وظیفه در نیروهای مسلح چشمگیر است .
سپاه نیوز: مسئول بسیج دانشجویی استان همدان گفت: اردوهای راهیان نور بستر مناسب برای انتقال فرهنگ و سبک زندگی شهدا و رزمندگان است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یگانه راه ایستادگی در برابر دشمنان را حفظ روحیه ایثار و شهادت دانست و گفت: پس از 40 سال از عمر انقلاب ما در صنایع موشکی در دنیا حرف برای گفتن داریم.
سپاه نیوز: مسئول بسیج دانشجویی استان همدان ازانجام 25پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج دانشجویی همدان طی سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد 12 پروژه همزمان با دهه فجر افتتاح و 13 پروژه نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
سپاه نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه ابلاغ طرح حفظ قرآن به سپاه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)است ،گفت: تدبر در آیات الهی برکات زیادی داشته و باعث تغییر در سبک زندگی افراد می شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: امروز دشمن با تمام توان سعی در ایجاد تفرقه در نظام اسلامی دارد و ما باید با ایجاد وحدت رویه در سیستم و دستگاه‌های اجرایی با تمام توان به خدمت به مردم بپردازیم و بار را از روی دوش مردم برداریم.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه استان همدان از راه‌اندازی طرح‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در استان همدان خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه ۱۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم استان خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: در هفته بسیج افتتاح ۲۵ پروژه به صورت همزمان در مناطق محروم استان به بهره‌برداری می‌رسد.
سپاه نیوز: سردار غیب‌پرور با خانواده شهیدان «امیر و جلال تقوی‌طلب» در همدان دیدار کرد.
۱۰۱۱۱۲۱۳