سپاه نیوز: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جوانان آماده اند و فقط باید آنها را به شبکه عظیم ملی تبدیل کنیم؛ اگر بچه‌های حزب الهی، جهادی و انقلابی بتوانند همدیگر را پیدا کنند بسیاری از امور با توان بالای آنها قابل اجرا خواهد بود.
سپاه نیوز: مسئول سازمان بسیج سازندگی استان همدان از حضور فعال در حوزه صنایع دستی و در راستای اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی در استان همدان خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالسحین(ع) استان همدان با بیان اینکه حضرت امام حسین(ع) سفینه نجات است، به رسالت پاسداری در راستای آماده‌سازی زمینه ظهور اشاره کرد و گفت: در این خصوص باید پاسداران رسالت بزرگ حسینی را به دوش بکشند.
 سپاه نیوز: حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی‌صادقی گفت: انقلاب اسلامی استکبار را مستأصل کرده است به گونه‌ای که رژیم اشغالگر قدس امروز با شنیدن این جمله مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)
سپاه نیوز: سردار شادمانی گفت: راه ماندگاری و قوام و پایداری بسیجیان، بصیرت‌افزایی است.
سپاه نیوز: آئین افتتاحیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم استان همدان برگزار شد.
سپاه نیوز: سردار مجیدی گفت: وظیفه ما امروز در مقابل توطئه‌ها و هجمه‌ها این است که در جوامع مختلف اعم از خانواده، بتوانیم نیروی مومن و انقلابی و کارآمد تربیت کنیم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 با 20هزار نفر نیروی مردمی بسیجی در همدان خبر داد.
سپاه نیوز: با حضور ۷ هزار بسیجی رزمایش بزرگ اقتدار «سپاهيان محمدرسول‌الله(ص) ۲» شهرستان همدان برگزار شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان‌ اظهار داشت: عنصر رهبری، اتحاد و همدلی ملت و خودباوری اسلامی و ملی اقتدار جمهوری اسلامی ایران را ارتقا داده است.
۱۱۱۲۱۳۱۴