سردار مجیدی گفت: حماس کار بزرگی را انجام داد و کار بزرگ‌تر را خبرنگاران انجام دادند که تلاش کردند واقعیت‌های میدان را برای مردم جهان روایت کردند و ماهیت و هویت رژیم صهیونیسیتی را به جهان نشان دادند.
 سردار مجیدی گفت: کتاب‌های دفاع مقدس روایتی است که تاریخ ما را می‌سازد و از شانه‌های تاریخ افق آینده را می‌توان دید .
رییس بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: طرح آبرسانی به ۱۶۰ روستای این استان با همکاری جهادگران بسیجی و آب و فاضلاب در حال اجرا و ۶۰ روستا به پایان رسیده است.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اجرای۱۶۰ پروژه آبرسانی ، فعالیت های متفاوت در راستای کنگره شهدای استان همدان را برشمرد.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: طی یک سال و نیم گذشته ۵ هزار و ۵۰۰ یادواره شهید در استان همدان برگزار شد که ۲ هزار یادواره در مدارس بوده است‌.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اگر امروز می‌بینید نظام اسلامی در یک حد بازدارندگی بسیار بالایی رسیده به برکت وجود نیروهای مسلحی است که پا به کار هستند.  
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت : عاشورا الگوی محور مقاومت است که مانع از سلطه ظالمان و مستکبرین بر جوامع اسلامی می‌شود.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اندیشه و سیره رفتاری شهدا در جامعه تبیین و نهادینه شود.
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از اجرای ۲۵۳ طرح عمرانی در ۱۶۰ روستا توسط بسیج سازندگی استان با میانگین پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد خبر داد.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز انقلاب اسلامی به روحیه انقلابی و جهادی نیاز دارد چراکه هر جا انقلابی و جهادی وارد شده‌ایم انقلاب رشد پیدا کرده است.
۱۲۳۴۵