سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: پیام و رفتار خصمانه دشمنان همواره ادامه دارد و باید در برابر این پیام و رفتارها واقع بین و هوشیار بود.
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: برای حفظ انقلاب اسلامی باید از جنس انقلاب بود تا بتوان مقابل تهدید‌ها، دشمنی‌ها و آسیب‌هایی که برای جمهوری اسلامی چیده می‌شود با سازمانی از جنس مردم ایستاد .
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به بازگو کردن زندگی ۴۰ ساله مجاهدت شهید همدانی ، گفت: افتخار شهید همدانی این بود که از حرم ائمه اطهار (ع) دفاع کرد.
سپاه نیوز: ‌فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری هفتمین سالگرد شهادت قافله سالار شهدای مدافع حرم سرلشکر شهید «حاج حسین همدانی» در همدان خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: در عملیات رمضان حدود ۱۶۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردیم.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: قرآن و اهل بیت (ع) بهترین پشتیبان و نگهدارنده انسان در لغزش‌ها و مشکلات و عارضه‌های اجتماعی هستند .
سپاه نیوز: سردار مجیدی با تبیین تأثیر انقلاب اسلامی و گفتمان حضرت امام راحل در منطقه و جهان گفت: این تأثیر و گستره تفکر انقلابی و ضد استعماری در جهان، جبهه استکبار را در موضع ضعف و زوال قرار داده است.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: تقویت خبرنگاران افتخاری در حوزه بسیج و سپاه ضروری است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: گروه‌های جهادی در رزمایش فاطمیون در راستای اقتصاد مقاومتی، پزشکی، تولید، اشتغال و کارهای هنرمندانه درحال فعالیت هستند.
سپاه نیوز:  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، تبیین جایگاه روحانیت و ترویج نقش و پیشتازی روحانیت در صیانت از انقلاب و عرصه‌های سخت را از مهمترین اهداف برگزاری کنگره ملی شهدای روحانی دانست.
۱۲۳۴