سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان حضور حداکثری در انتخابات را یکی از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: به طور قطع با حضور و مشارکت بالا در انتخابات، تودهنی محکمی بر دشمنان خواهیم زد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در همایش گرامیداشت روز سوم خرداد گفت: اندیشه و تفکر انقلابی امام(ره) خرمشهر را آزاد کرد.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ۹۸۵ گروه جهادی در حوزه محرومیت‌زدایی و عمران و سازندگی و ۳۱ گروه در حوزه فرهنگی و موضوعات اجتماعی فعال هستند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ از توزیع بیش از ۸۰۰۰ بسته معیشتی، آموزشی و بهداشتی به ارزش ۵.۵ میلیارد تومان در طول یک سال بین خانواده های آسیب پذیر کرونایی شهرستان خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: شهید علیرضا حاجی بابایی به عنوان شهید شاخص همدان در سال ۱۴۰۰ انتخاب شد.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه شهرستان نهاوند گفت: گام چهارم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت ۸۲۰ نفر از بسیجیان همراه با شبکه بهداشت و درمان شهرستان از ۱۸ اسفندماه آغاز شده است.
سپاه نیوز: فرمانده ناحیه نهاوند از برگزاری ۱۱۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی در سطح پایگاه‌ها و رده‌های سپاه ناحیه نهاوند طی ایام الله دهه فجر خبر داد.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: دشمن به هیچ یک از اهداف خود بعد از شهادت شهید «سلیمانی»نرسید؛ بلکه انگیزه و توان گروه‌های مقاومت افزایش یافت.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه نیروی قدس سپاه یکی از بازوهای پرتوان رهبری برای گسترش اسلام در منطقه بود، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از فرماندهان بزرگ دفاع مقدس بود که در جنگ تحمیلی کارنامه بسیار درخشانی از خود به جای گذاشت.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ از مشارکت بیش از ۵۲۰ تیم در قالب تیم های مراقبتی، حمایتی و نظارتی با مشارکت نیروهای بسیجی و مراکز بهداشتی در طرح شهید سلیمانی در این شهرستان خبر داد.
۳۴۵۶