سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: در طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» ۲ هزار و ۹۰۰ نفر از بسیجیان بکارگیری شدند و در قالب تیم‌های نظارتی، مراقبتی و حمایتی کار را شروع کردند.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان گفت : از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون اعتباری افزون بر دو میلیارد و ۳۶۷ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و سازمان بسیج در راستای پویش کمک های مؤمنانه در این شهرستان هزینه شده است‌.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه شهرستان  ملایر با اشاره به اجرای مرحله سوم کمک‌های مومنانه در شهرستان ملایر گفت: در این راستا ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و یک هزار و ۵۰۰ بسته لوزم التحریر تهیه و توزیع شد.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهید «همدانی»مصادق واقعی مجاهد فی سبیل الله و کار جهادی بود، گفت: ایشان همیشه به عنوان یک مجاهد در تنگه‌های احد زمان خود آماده بود.
سپاه نیوز: فرمانده ناحیه کبودراهنگ از اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه با توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در این شهرستان خبر داد.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بر بصیرت و اقدام انقلابی و به هنگام در راستای حفظ ایمان  تاکید کرد.
سپاه نیوز: فرمانده ناحیه بهار گفت: در راستای خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان سیل سال ۹۸ و رزمایش کمک‌های مومنانه تعداد ۵۰ بسته لوازم خانگی به همت بسیج سازندگی و قرارگاه قرب کوثر تهیه شد و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه باید هم افزایی داشت تا کارها در رسیدن به هدف سرعت گیرد، گفت: در جبهه رسانه‌ای نباید از وحدت و هم افزایی غافل شد.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: استفاده از تجربه در مدیریت باعث کارآمدی می‌شود چراکه بهره از تجربه ، راه وصول به اهداف را آسان‌تر می‌کند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: احداث 10 منزل مسکونی مددجویان به همت گروه‌های جهادی، خیرین و بسیج سازندگی تکمیل شده که با اعلام کنترل ویروس کرونا در شهرستان آئین افتتاحیه آنها برگزار می‌شود.
۴۵۶۷