سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به شکل‌گیری کمیته‌های مختلف در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران و استفاده از ظرفیت بسیجیان در خدمت‌رسانی گفت: 2 هزار و 500 خادم در موکب‌ها برای ارائه خدمات به زوار فعال بودند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه ملایر از احداث و تحویل ۱۷ واحد مسکونی مددجویان ملایر به‌ همت گروه‌های جهادی سپاه خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: یکی از درس‌های قیام امام حسین(ع) اقامه امر به معروف و نهی از منکر است که نیاز است در جامعه بیشتر به آن عمل شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: آشنایی جوانان با فرهنگ جهاد و شهادت برگرفته از عاشورا امر مهمی است که در هیئت ثارالله انجام می‌ شود.
سپاه نیوز: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: عملیاتی کردن گام دوم انقلاب و ایجاد زمینه مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان برای آینده در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اهداف برگزاری دوره یاوران ولایت است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه نهاوند از فعالیت ۱۰۰ گروه جهادی در این شهرستان خبر داد.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: با جاری بودن فرهنگ غدیر و ولایت در جامعه، جبهه دشمنان شکست خورده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان از اردوهای جهادی شهرستان کبودراهنگ بازدید کرد.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: رفتار و گفتار قاری و مرتل قرآن باید قرآنی باشد به طوری که برای دیگر افراد الگو شود.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان از ساخت و بهسازی ۱۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح جهاد همبستگی ملی برای سیل‌زدگان در شهرستان همدان خبر داد.
۷۸۹۱۰