سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر انجام رزمایش مومنانه گفت: قرارگاه مشترک سپاه و نماینده ولی فقیه فعال شده است و کسانی که از کرونا آسیب‌ دیده‌اند با کمک‌های مردمی مورد حمایت قرار می‌گیرند.
 سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه برای حل مشکلات اقتصادی باید نگاه بسیجی در کشور جا بیفتد، گفت: همه باید باور داشته باشند که در خط مقدم جهاد اقتصادی قرار دارند که با این مسئله انگیزه لازم را برای فعالیت خواهند داشت و با این باور «جهش تولید» رقم خواهد خورد. 
سپاه نیوز: جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مدیریت منابع در ضدعفونی شهر لحاظ می‌شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: بیش از ۱۳ هزار نفر از بسیجیان استان برای مقابله با بیماری کرونا آموزش دیده و هم اکنون در سطح استان مشغول خدمت‌رسانی به مردم در بخش‌های مختلف هستند.
سپاه نیوز: فرمانده ناحیه نهاوند گفت: اکیپ سیار نمونه گیری از موارد مشکوک به کرونا باید در نهاوند فعال شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی»حضوری مؤثر در برهم زدن نقشه‌های شوم دشمنان داشت.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: با روحیه جهادی در غلبه بر  مشکلات پیروز می شویم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز از هیأت رزمندگان ثارالله انتظار داریم نیروی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کند. 
سپاه نیوز: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به مناطق محروم و هدف گروه‌های جهادی استان همدان ، فعالیت های بسیج در مناطق محروم را تشریح کرد.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) گفت: یکی از شاکله‌ها و شاخصه‌های مهم سپاه معنویت است که بدون آن هر نهاد انقلابی بی‌هویت می‌شود.
۶۷۸۹