سپاه نیوز: فرمانده سپاه خاش گفت: ۱۶۰ تیم بسیجی به منظور ضدعفونی کردن اماکن عمومی و نقاط پرتردد شهر در پی شیوع و مثبت اعلام شدن تست ویروس کرونا در این شهرستان تشکیل شده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: سلامت اصل هویت جامعه اسلامی را شکل می دهد که به همین منظور رزمایش 100 گروه جهادی با عنوان جهادگران سلامت در راستای مقابله با کرونا در شهرستان زاهدان برگزار شد.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از ۶۰۰ بسیجی جهادگر در سطح استان سیستان و بلوچستان برای مقابله با کرونا به صورت داوطلبانه وارد میدان شده و فعالیت می‌کنند.
سپاه نیوز: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در راستای ضدعفونی و گند زدایی معابر و اماکن عمومی با همت جهادگران بسیجی اقدامات موثری را در سطح استان اجرا کرده است.
سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲۳ هزار بسیجی استان در قالب طرح ملی
سپاه نیوز: فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت:  یاد شهیدان را سر لوحه کار و زندگی خود قرار دهیم.
سپاه نیوز: 200 تن از اقلام و لوازم مورد نیاز مردم سیل زده در حال بسته بندی است که این اقلام با مشارکت قرارگاه قدس و موکب های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات سیستان وبلوچستان تهیه و توزیع می شود.
سپاه نیوز: فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه  گفت: این قرارگاه با همه امکانات لجستیکی و مهندسی در مناطق سیل زده جنوب استان مشغول خدمت رسانی است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: سردار شهید سپهبد سلیمانی سرباز خط ولایت بود که در مکتب امام راحل (ره) رشد و پرورش یافته بود.
سپاه نیوز:  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن در تلاش است تا با هر سلاحی که می‌تواند به اندیشه و فرهنگ ما ضربه بزند.
۸۹۱۰۱۱