سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مطبوعات گفت: والاترین وظیفه مطبوعات پاسداشت ارزش هاست.
سپاه نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه استان سیستان و بلوچستان از اقدامات شایسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا قدردانی و تشکر کرد.
سپاه نیوز: رزمایش کمک مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان با هدف ملاقات و کمک رسانی به نیازمندان در سپاه شهرستانی سرباز آغاز به کار کرد.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: 6 هزار بسته بهداشتی و  معیشتی در قالب قرارگاه فرهنگی ، معنویت و سلامت با همت جهادگران بسیجی طلبه و روحانی در استان توزیع شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: ۵۰۰ هزار بسته معیشتی در دو مرحله در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) دربین نیازمندان استان در قالب قرارگاه محرومیت زدایی سپاه تقسیم می‌شود.
سپاه نیوز: سردار کرمی از تولید روزانه 40 هزار ماسک توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه خبر داد.
سپاه نیوز: خانواده های کارکنان نیروی دریایی سپاه در چابهار اقدام به راه اندازی یک کارگاه تولید ماسک کردند.
سپاه نیوز: فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با اشاره به آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک در شمال سیستان و بلوچستان ، گفت: این عملیات تا ریشه کن شدن ویروس کرونا ادامه دارد.
سپاه نیوز: در پی شیوع موج ویروس کرونا در سراسر کشور و به‌تبع آن در استان سیستان و بلوچستان تلاشی همه‌ جانبه از سوی مسئولان و مردم جهت مقابله با این بیماری فراگیر آغاز شده و تقریباً همه مردم به نحوی درگیر موضوع هستند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت : باتوجه به شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان اقدامات ارزشمندی در حوزه سلامت توسط سپاه سلمان جهت حفظ سلامت مردم در حال اجراست.
۷۸۹۱۰