فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: پهلوانان می توانند با نفوذی که در جامعه دارند در راستای جهاد تبیین قدم بردارند.
 ۲ هزار و ۳۹۲نفر از بیماران در نقاط حاشیه نشین و دورافتاده استان سیستان و بلوچستان توسط بسیج جامعه پزشکی سپاه استان رایگان ویزیت شدند.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد تحول در راستای انتشار ایمان و امید در جامعه مهمترین وظیفه ما است.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت:فرهنگ جهادی در تاریخ انقلاب منشأ خیرات و برکات بسیاری در کشور شده است.
مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به فعالیت بیش از ۱۰۰ جهادگر بسیجی خواهر و برادر در رزمایش جهادگران فاطمی 3 در ایرانشهر گفت: امروز بسیج سازندگی با ارائه‌ی تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، با حضوری تعیین‌کننده و متعهدانه، تجلی عشق و دلدادگی، ولایت‌مداری در تسریع تحقق آرمان‌های انقلاب می‌باشد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز پرچم اسلام و انقلاب در ایران و جغرافیای اسلام با افتخار بر افراشته شده و دشمنانی که به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم هستند خود در حال زوال و نابودی هستند.
معاون محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه از اهدای دو هزار و ۵۰۰ سری اقلام ضروری زندگی به نیازمندان مناطق محروم سیستان و بلوچستان خبر داد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان گفت: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه سلمان با حضور در مناطق سیل‌زده ‏سیستان و بلوچستان باعث کاهش آلام مردم آسیب‌دیده شدند. ‏
سردار آبسالان گفت:  شهید حاج قاسم سلیمانی خشم و محبتش هم برای رضا و قرب الهی بود  و جایگاهی که امروز  در آن قرار دارد ،ثمره اخلاص اوست.
۱۲۳۴۵