مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان گفت: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه سلمان با حضور در مناطق سیل‌زده ‏سیستان و بلوچستان باعث کاهش آلام مردم آسیب‌دیده شدند. ‏
حجت الاسلام والمسلمین اکبرپور گفت: با توجه به تهدیدات دشمنان وظیفه ی مهمی متوجه قشر روحانیت شده است و طلایه داران مقابله با این جنگ، می توانند جامعه روحانیت باشند.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: اثر گذار ترین جنگی که دشمن روی آن تمرکز کرده جنگ اقتصادی ،عملیات روانی و رسانه ای است آنها امروز ذهن و قلب مردم عزیز ایران را نشانه گرفته اند.
سردار شفائی فعالیت و تلاش در حوزه سلامت را از افتخارات بسیج دانست و گفت: به برکت انقلاب اسلامی بسیج در عرصه ها و میادین گوناگون به زیبایی درخشیده و ایفای نقش کرده است.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: شهید شهرکی فردی جهادگر و انقلابی بود که در راستای خدمت به محرومین و مردم همیشه در صحنه وکف میدان بود.
سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین بامری گفت: شمن هر لحظه منتظر روزنه ای برای نفوذ و ایجاد تفرقه و اغتشاش است تا با استفاده از ناآرامی ها به اهداف شوم و پلید خود برسد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: دولت تمرکز ویژه‌ای بر سیستان و بلوچستان دارد و اقدامات خوبی در استان در حال انجام است که نشان از عزم جدی دولت برای آبادانی این منطقه از ایران اسلامی دارد.
سپاه نیوز: فرمانده قرارگاه قدس نزسا گفت: طرح رزاق و فروش سوخت در راستای ایجاد اشتغال برای توانمند سازی مردم سیستان است.
سپاه نیوز: معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه قدس سپاه گفت: در راستای خدمات بی‌منت به محرومان ۵ هزار کیسه آرد و ۱۰ هزار بسته معیشتی بین اقشار نیازمند استان توزیع شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن تلاش می‌کند اراده خود را بر ملت ایران تحمیل کند، هدف آن‌ها تخریب و تحریف انقلاب اسلامی است از اینرو تشریح دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم بویژه نسل جدید می‌تواند در خنثی‌سازی توطئه‌های آنان موثر باشد.
۱۲۳۴