سپاه نیوز: سردار شفائی گفت:  به نحو شایسته‌ای از فرصت بهره‌مندی از محضر قرآن کریم استفاده و همدلی و هم افزایی بین نیروهای مسلح را تقویت کنیم.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: رهبر انقلاب ملت، جامعه و رسانه‌ها را به فریضه قطعی جهاد تبیین در برابر دشمن فراخوانده‌اند و باید این مسئله جدی گرفته شود.
سپاه نیوز: با هدف مواسات و همدلی بین نیازمندان 35هزار بسته معیشتی با همت بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بین نیازمندان توزیع شد.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: افزون‌بر ٢ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در راستای کمک‌های مومنانه بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: شهدا رابطه با خداوند را اصلاح کردند و به این جایگاه رسیدند و امروز محور وحدت و مقاومت و افتخار همه ما مسلمانان جهان هستند.
سپاه نیوز: جانشین فرمانده کل سپاه گفت: با توجه به امکانات کاملی که در سپاه داریم تلاش می‌شود از نگرانی مردم زابل و زاهدان در زمینه تنش آبی کاسته شود.
سپاه نیوز: فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در همایش سران و بزرگان طوایف گفت:  روحیه‌ی بسیجی، روحیه بن‌بست شکنی و خلاقیت است.
سپاه نیوز: سردار شفائی گفت:  شعار محوری هفته بسیج با عنوان
سپاه نیوز: فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم مطالباتی را از همه ما دارند و فرامینی را صادر کرده‌اند شک نداریم جهت تحقق اهداف عالی و فرامین مبارک باید به سیره شهدا اهتمام ورزیم.
سپاه نیوز: به مناسبت ایام ولادت با سعادت پیامبر (ص) و هفته وحدت تعداد 128 سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم ‏انقلاب بین نوعروسان استان سیستان وبلوچستان توزیع شد.
۲۳۴۵