سپاه نیوز: سردار شفائی  در آیین اختتامیه اردوهای مجازی راهیان نور گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس و صحنه های گوناگون، فرهنگیان و دانش آموزان به نحو شایسته و مطلوبی نقش‌آفرینی کرده و می‌کنند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت:همه ما باید همواره نسبت به حفظ دستاورد‌های انقلاب توجه داشته باشیم و همیشه خود را در مسیر شهدا قرار داده و در مسیر اسلام ناب گام برداریم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: اگر رشادت‌ها و خدمات شهدا و ایثار گران بخوبی برای مردم معرفی و بیان شود بیشترین و بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت .
سپاه نیوز: جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای کمک به قشر نیازمند و آسیب دیده از کرونا بیش از 5 هزار سبد کمک معیشتی با همت بسیج سازندگی سپاه سلمان در سطح استان سیستان و بلوچستان توزیع شده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: حاج قاسم سلیمانی بزرگ مرد عرصه جبهه مقاومت، نور چشم ولایت، مدافع ارزشمند حریم و حرم، پناه محرومان و مستضعفان بود.
سپاه نیوز: سردار شفایی گفت:سپاه و بسیج آماده هرگونه همکاری و هم افزایی با دستگاه‌های خدمات رسانی همچون مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان است.
سپاه نیوز: معاون مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب‌ شرق سپاه از توزیع 15 هزار عدد ماسک رایگان توسط گروه های جهادی و بسیجیان در سیستان و بلوچستان خبر داد.
سپاه نیوز:  مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ گروه جهادی بسیج در مرحله جدید«رزمایش جهادگران» با هماهنگی مرکز بهداشت زاهدان فعالیت می کنند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه خاش گفت: فرهنگ متعالی دفاع مقدس با گنجینه ای از تجربه، ایثار و مقاومت در عرصه کنونی به پیروزی رسیدن در جنگ اقتصادی و شرایط دشوار تحریم و فشارهای دشمنان کمک می کند.
سپاه نیوز: در آستانه هفته دفاع مقدس  تعداد 12 سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری توسط ناحیه مقاومت بسیج به نوعروسان نیازمند این شهرستان توزیع شد .
۵۶۷۸