سپاه نیوز: فرمانده سپاه شهرستان راسک گفت: بسیجیان شهرستان راسک از ابتدای شیوع این بیماری شروع به تولید ماسک کرده اند که این اقدام با وجود فروکش کردن این بیماری همچنان ادامه دارد.
سپاه نیوز:مسئول سازمان بسیج مداحان و کانون مداحان خادمیاری رضوی سیستان و بلوچستان گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم با حفظ کرامت انسانی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه توزیع ۳۵ هزار سبد کالا طی سه مرحله در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.
سپاه نیوز: جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: ذبح گوسفند و توزیع گوشت نذری بین نیازمندان به همت خیرین دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون انجام شده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: همزمان با شیوع بیماری کرونا در سیستان وبلوچستان، 114 گروه جهادی شیعه و سنی در شهرستان خاش برای ریشه کنی این ویروس راهی میدان نبرد شدند.
سپاه نیوز:معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت:   4 تانکر آب با ظرفیت 10هزار لیتری به روستاهای محروم استان اعزام شد که یکی از این تانکر ها به بلوچستان ، دو تانکر به سیستان  و یک تانکر آب نیز در حاشیه شهر زاهدان در بین مردم توزیع شد.
سپاه نیوز:یک جوان سرباز با توکل بر خدا و تکیه بر توان خود توانست به عنوان یک جوان موفق در زمینه گیاهان دارویی سیستان و بلوچستان باشد.
سپاه نیوز: سومین مرحله کمک مومنانه با هدف کمک به نیازمندان همزمان با عید سعید فطر توسط سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اجرا می شود.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم گفت: در این ۴۱ سال انقلاب اسلامی معلمان و مربیان نقش آفرینی بسیاری کردند.
 سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: تهاجم امروز جامعه ویروس کروناست و وظیفه ما در مقابل این تهاجم دفاع است.
۶۷۸۹