سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان خراسان جنوبی گفت: دشمن از نام شهید کاوه به خاطر رشادت ها و اقداماتی که برای امنیت این منطقه انجام داده بود به شدت وحشت داشت.
سپاه نیوز:  دوازدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه شهرستان فردوس همزمان با برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران، با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور آغاز شد.
سپاه نیوز: سردار مهدوی با اشاره به نقش‌آفرینی شهیدان والامقام «رجایی» و «باهنر» در خدمت به مردم و نظام، گفت: باید ادامه‌دهنده راه شهدایی که با تفکر جهادی هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به مردم خدمت کردند، باشیم.
سپاه نیوز: جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی گفت:اولویت پروژه های بسیج سازندگی تامین آب شرب روستاهای مرزی با همکاری قرارگاه امام حسن(ع) است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی از آغاز دومین مرحله از نهضت کمک‌های مؤمنانه در سال جاری، همزمان با دهه امامت و امامت در استان خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) استان خراسان جنوبی گفت: با هدف بررسی مشکلات در حوزه های مختلف و حضور مسئولان برای پاسخگویی  و توسعه فعالیت های رسانه ای، قرارگاه بسیج رسانه در این استان فعال می شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی گفت: نیروهای امدادرسان بسیج و سپاه به محل حادثه خروج قطار مسافربری مشهد یزد اعزام شدند.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هدف از خلقت انسان‌ها رسیدن به کمال است گفت: «بصیرت» و «تبیین» راهکار‌های برون‌رفت از امراض جامعه است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی به مناسبت روز کارگر در جمع کارگران ساختمانی بیرجند حضور یافت و گفت:کارگران بازوان پرتوان و پویای جامعه هستند.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی گفت: در اردوی جهادی که در روستای مرزی آواز از شهرستان درمیان برگزار شده بیش از 70 نفر از جهادگران سطح شهرستان و برخی‌ از مرکز استان تجمیع ارائه خدمات جهادی را در این روستا به مردم دارند .
۱۲۳۴