سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی گفت: گروه‌های جهادی جهاد تبیین و روایتگری را سرلوحه کار خود قرار دهند و در راستای شبیخون فرهنگی دشمن نیز گروه‌های جهادی امر به معروف در فضای مجازی تشکیل شوند.
سپاه نیوز: رئیس بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا(ع) استان خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از ۲۴۰ جهادگر بسیجی در قالب ۲۵ گروه جهادی در روستاهای استان حضور دارند گفت: جهادگران علاوه بر بازگشایی معابر و تخلیه آب در جابه جایی دام زنده مردم هم کمک‌رسان هستند.
سپاه نیوز:  مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی گفت: ۱۰۰ جهادگر شامل ۲۵ پزشک فوق تخصص و متخصص و ۷۵ نفر عوامل اجرایی از جمله پرستار، رزیدنت و دستیار به هزار و ۴۷۰ نفر در شهرستان طبس خدمات پزشکی، فرهنگی و عمرانی را ارائه کردند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با پرداخت ۲ هزار و ۲۰۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۷۵۰ میلیارد ریال  در سطح استان زمینه اشتغال بیش از یک هزار نفر ایجاد شده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه دشمن از قدرت و تفکر بسیجی بشدت در هراس است گفت:  با تکیه بر این قدرت روز به روز بر اقتدارکشور افزوده می شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاها با ضریب محرومیت بالا انتخاب شدند تا روستاهایی را به عنوان الگوی توسعه روستایی معرفی کنیم.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان خراسان جنوبی گفت: انتظاری که از بسیج رسانه و رسانه‌ها می‌رود، ترویج تفکر دلنشین بسیجی است که پیاده کردن، توصیه و مطالبه‌گری در این زمینه مد نظر است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی: مواسات و کمک های مومنانه از توصیه های قرآن است
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی از حضور گروه جهادی شهید مومنی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تهران به مدت یک هفته در مناطق محروم شهرستان خوسف خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی با بیان اینکه با استفاده از علوم مختلف می توانیم درهر عرصه ای خودکفا شویم گفت: از بسیج، علمی و پژوهشی می‌توان در راستای شکوفایی استعدادهای نخبگان استفاده کرد.
۲۳۴۵