تسریع در پروژه کاتد مس سونگون با ورود نخستین تجهیزات به آذربایجان شرقی
قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)/

تسریع در پروژه کاتد مس سونگون با ورود نخستین تجهیزات به آذربایجان شرقی

با ورود نخستین بخش از تجهیزات پلنت اکسیژن به استان آذربایجان شرقی، گامی مهم در جهت تسریع روند اجرای پروژه بزرگ کاتد مس سونگون برداشته شد. این تجهیزات که شامل 34 تریلی حامل محموله‌های سنگین نظیر بوژی، کمرشکن و کانتیربر است، به زودی به محل اجرای پروژه در شهرستان ورزقان منتقل خواهد شد.
شنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵
فرمانده سپاه طی پیامی در گذشت والد ارجمند سردار سرتیپ پاسدار محمدجواد زاده‌کمند را تسلیت گفت
فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش دشمنان در فضای مجازی برای شکست انقلاب اسلامی گفت: دشمن با ایجاد شبهه و شایعه‌سازی در صدد ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب و اسلام است.
حجت الاسلام والمسلمین سرایی گفت: حضرت زهرا (س) در عین حیا و عفت نسبت به مسائل و اتفاقات جامعه بی تفاوت نبود شبانه روز در حال طرفداری از ولایت و جهاد تبیین و تمام وجودش وقف ولایت بود.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی گفت: عملیات بزرگ طوفان الاقصی معادلات دشمنان را بر هم زده است و صهیونیست‌ها از توانایی‌های مقاومت هراسان شده اند و همه این بمباران‌ها وحشیانه از همین ترس و وحشت نشات می‌گیرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی استواری، اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به واسطه حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب برشمرد.
به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ساکنان مناطق محروم، اردوی جهادی یک روزه به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی و شبکه بهداشت و درمان ورزقان در روستای نگارستان از توابع شهرستان ورزقان برگزار گردید.
 ۳۰۰ دستگاه کولر آبی برای نیازمندان دهستان های هدف قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا در گرمای طاقت فرسای مردادماه به همت قرارگاه پیشرفت و ستاد فرمان امام(ره) توزیع شد.
فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی با اشاره به دفاع مقدس و نقش رزمندگان آذربایجان گفت: در این خصوص تاکنون تعداد ۷۰ جلد کتاب آماده چاپ شده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی اظهارداشت: امروز امنیت ما در سایه مجاهدت شهدا است که پیام آزادی و آزادگی عاشورا را ترسیم کردند.
۱۲۳۴۵