مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی در تشریح فعالیت های محرومیت زدایی و خدمات رسانی از اجرای طرح آبرسانی به ۱۲۱ روستای استان خبر داد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی گفت: ارتقای روحیه جهادی لازمه حضور در عرصه های مختلف کشور است.
فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی بیان کرد: تکلیف امروز پاسداران و بسیجیان، رونق بخشیدن به مساجد است تا آینده انقلاب اسلامی تضمین شده و جوانان مومن و نقش‌آفرین در عرصه‌های مختلف تربیت شوند.
فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش سپاه در تأمین آب روستاهای محروم گفت:سپاه به عنوان خادم مردم توانسته است خدمتگزاری خود را ثابت کند.
فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهید سلیمانی دارای دیدگاه الهی بود، گفت: شهید سلیمانی به عنوان یک سرباز، تمامی مراحل زندگانی خود را وقف فراهم کردن امنیت و آرامش مردم کرد.
مخازن آب شرب هفت روستای کم برخوردار و فاقد آب آشامیدنی مناسب به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا تامین شد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی در جمع طلاب و روحانیون میانه بر لزوم عزم جدی طلاب در جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: امروز پاسخگویی به شبهات جوانان در اولویت امور قرار دارد.
فرمانده سپاه عاشورا گفت: دشمن به دنبال افزایش نارضایتی است و با آسیب زدن به امنیت، اقتصاد و آرامش مردم می‌خواهد به اهداف خود برسد اما مردم به عمق دشمنی‌ها پی برده‌اند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی جهاد تبیین را موثرترین راهکار در راستای بصیرت‌افزایی دانش آموزان و اولیای آن‌ها دانست.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی گفت: ما نتوانستیم واقعیت‌ها و انقلاب اسلامی را به خوبی برای مردم به‌ویژه نسل جوان تبیین کنیم.
۱۲۳۴۵