سپاه نیوز: فرمانده سپاه مراغه از جمع آوری پنجمین محموله کمک های مردمی این شهرستان و ارسال به مناطق سیل زده آق قلا در گلستان خبر داد.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر لزوم صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی گفت: امروز سپاه بیش از هر زمانی، آماده پاسداری از انقلاب اسلامی است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در آیین گرامیداشت شهدای کارگری استان گفت: امروز خط مقدم جبهه انقلاب، کار، کارگر و اقتصاد است و موضوع اقتصاد، کار، تلاش و مصرف کالای داخلی حاکی از درگیری نظام با جنگ تحریم و اقتصادی است.
سپاه نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به اهتمام جدی سپاه به نهادینه سازی مسایل دینی و عقیدتی در بین پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: توجه به مسایل معنوی، عقیدتی و دینی در مجموعه های سپاه جزو اولویت های اصلی است.
سپاه نیوز؛ مستند نخستین شهید جبهه جهانی اسلام شهید سید صمد امام پناه که در لبنان به شهادت رسیده است، در تبریز کلید خورد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه عجب شیر از ارسال دومین محموله کمک های بسیجیان این شهرستان به مناطق سیل زده خبر داد.
سپاه نیوز: سردار خرم از ارسال ۹۰ تن کمک‌های اهدایی مردم آذربایجان شرفی به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان خبر داد.
سپاه نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از عوامل اجرایی کنگره بین‌المللی فرهنگی هنری سپاه، گفت: کنگره بین المللی فرهنگ و هنر سپاه معرف ظرفیت ها و توانمندی های سپاه بود.
سپاه نیوز: معاون هماهنگ فرمانده سپاه آذربایجان شرقی راهیان نور را تاثیرگذارترین حرکت فرهنگی خواند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در یادواره محله شهیدان برگی با عنوان «شهیدان؛ آبروی محله»، گفت: برگزاری یادواره ها برای شهدا پیبندی به راه شهداست تا راه آن ها را گم و از یاد نبریم.
۱۲۱۳۱۴۱۵