سپاه نیوز: فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به طرح ملی جهاد همبستگی، آن راحرکت بزرگ جهادی در ساخت منازل سیل زدگان عنوان و بیان کرد: در این طرح مساجد به عنوان کانون خدمت رسانی به مردم نقش محوری خود را ایفا خواهند کرد .
سپاه نیوز: فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به طرح ملی جهاد همبستگی، اظهارداشت: در قالب این طرح 750 خانه سیل زده خوزستان توسط مردم خیّر آذربایجان شرقی بازسازی و ساخته می شود.
سپاه نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با اشاره به نقش پشتوانه مردمی نظام اسلامی در صیانت از آرمان های اسلامی و انقلابی گفت: در دوران دفاع مقدس به برکت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان وجبی از خاک کشور را از دست ندادیم.
سپاه نیوز: رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا  استان آذربایجان شرقی گفت:  هدف طرح همبستگی ملی شناساندن نقش ویژه مسجد در خدمت رسانی به مردم و مسجد به عنوان محور در امور است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه عاشورا گفت: پیام راهپیمایی امروز یک کلمه است، ابطال معامله قرن که طراحی دشمنان است و این حضور در حقیقت مهر ابطال بر آن است.
سپاه نیوز:فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت راه شهدا و تدوام آن، اظهارداشت: استکبار جهانی ضربه مهلکی از شهدا خورده است.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در آیین گرامیداشت سالروز وفات حضرت خدیجه(س)، سخاوتمندی و قناعت پیشگی آنحضرت را بی نظیر دانست و اظهار کرد: حضرت خدیجه(س) در عین تمکن مالی، قناعت پیشه و ساده زیست بود.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه با خودباوری و ما می توانیم در همه عرصه ها پیروز می شویم گفت:خودباوری و اعتماد به نفس و امید به آینده از سرفصل های بیانیه گام دوم انقلاب است.
سپاه نیوز: معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به حضور اقشار محتلف مردم به ویژه جوانان و دانشجویان در اردوهای راهیان نور، این حرکت عظیم و ارزشی را خنثی کننده شبهه افکنی دشمنان درباره حماسه های دفاع مقدس خواند.
سپاه نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی ، شهید مطهری(ره) را شاگرد امام خمینی(ره) معرفی کرده و گفت: قلم شهید مطهری (ره) همیشه برای مبارزه با انحرافات پیشقدم بود.
۱۱۱۲۱۳۱۴