سپاه نیوز:  فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا گفت: راه مقابله با کینه‌توزی‌های دشمن اتحاد است و ما سپاهیان کنار برادران ارتشی و فراجا با قلبی آکنده از ایمان و اعتقاد ایستاده‌ایم.
سپاه نیوز:  فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی گفت: اگر بخواهیم دشمن را شکست دهیم باید وصیتنامه شهدا را خوب مطالعه و به آن عمل کنیم اکثریت قاطع شهدا به ولایت مداری تاکید کردند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی گفت: امدادهای غیبی در دوران دفاع مقدس باعث شد تا دشمن به هدف خود که نابودی انقلاب اسلامی بود نرسد.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی با تاکید بر نقش سپاه و بسیج در حوزه‌های فرهنگی، گفت: باید از ظرفیت‌های متعدد شهرستان اسکو برای خدمت هرچه بیشتر به نظام اسلامی و مردم استفاده شود.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی گفت: باید با اتحاد، انسجام، فکر، تدبیر و محتواسازی اقناعی به دست‌برتر تبدیل شویم و حربه‌های دشمنان در فضای مجازی را خنثی کنیم.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی در جمع کارکنان قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: فلسفه وجودی سپاه خدمت رسانی در تمامی عرصه ها به مردم است.
سپاه نیوز: سردار سلیمانی در جمع بسیجیان تبریزی گفت: تحقق محله‌های اسلامی مقدمه تشکیل دولت اسلامی است .
سپاه نیوز:  بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی بیش از ۸ هزار و ۷۰۰ خدمت پزشکی و دندان پزشکی در مناطق مرزی شمال این استان ارایه کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی گفت: بیشترین مخاطب اجرای جهاد تبیین جوانان کشور هستند و در حال حاضر در میدان جنگ رسانه‌ای با دشمن هستیم .
سپاه نیوز:  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی گفت: باید مقابل خطرات شبهه افکنی و تقابل های دروغین با ابزار تبیین و روشنگری مقابله شود.
۱۲۳۴