سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود، بصیرت و موقعیت شناسی در دفاع از ولایت و نظام اسلامی را از ارکان مهم مکتب حاج قاسم سلیمانی دانست.
سپاه نیوز: مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه شمالغرب کشور تنها راه برون رفت از دل مشکلات و فتنه ۸۸ را اطاعت محض مردم از شاخص ولایت و داشتن بصیرت و اشراف کامل بر نقشه شوم دشمنان اسلام و انقلاب عنوان کرد.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی در مراسم یادواره شهدای هسته ای در شهرستان بناب گفت: ایستادگی در مقابل مستکبران و حفظ وحدت و یکپارچگی را رسالت اصلی امروز ملت است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه میانه خدمت رسانی شایسته به مردم را وظیفه و افتخاری برای سپاه و نیروهای آن دانست و گفت: سپاه به قول خود عمل کرده و تا رفع کامل مشکلات مردم در کنار آنان خواهد ماند.
سپاه نیوز: معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی گفت: با اشاره به اینکه پزشکان در طرح تکمیلی غربالگری مشارکت می‌کنند، گفت: ۱۰۰ گروه پزشکی برای ۱۶۰۰ پایگاه سازماندهی شده است تا غربالگری به صورت تخصصی در استان صورت گیرد.
سپاه نیوز: رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت:محرومیت زدایی، مردم پایه کردن اقتصاد و مبارزه با فقر و فساد برای سپاه و بسیج یک مأموریت اساسی است.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی گفت: نظام اسلامی در شرایط کنونی به نیروهای کارآمد انقلابی به شدت نیازمند است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه ناحیه اهر از توزیع بسته‌های بهداشتی و درمانی، بسته‌های معیشتی، ویزیت رایگان و اهدای پک های لوازم التحریر دانش آموزی بین نیازمندان مناطق عشایرنشین  خبر داد.
سپاه نیوز:مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورایاستان آذربایجان شرقی با اشاره به پیشرفت های حاصل شده در کشور در زمینه های مختلف گفت: در حال حاضر برای عبور از مشکلات نیازمند تفکر بسیجی و جهادی هستیم.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی گفت: از روز اول فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر پویش همدلی و کمک مؤمنانه تا کنون ، بیش از ۱۴۲ هزار بسته غذایی ، بین خانواده های کم بضاعت توزیع شده است.
۴۵۶۷