سپاه نیوز: فرمانده سپاه مراغه گفت : یک هزار بسته نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند این شهرستان اهدا شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت:  پیشروان دفاع مقدس باید خاطرات را مطرح کنند تا آیندگان از این سرمایه بهره کافی ببرند.
سپاه نیوز: مرحله نهم رزمایش مواسات و کمک مومنانه به مناسبت هفته دفاع مقدس بین دانش آموزان و نیازمندان شهری و روستایی این شهرستان اجرا شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه مراغه از اجرای 200 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس انتقال فرهنگ دفاع مقدس ، ایثار و شهادت به نسل جوان و آینده ساز کشور است.
سپاه نیوز: سردار سلیمانی با اشاره به تاسیس تشکل بسیج و صدور پیام تاریخی امام راحل در شکل گیری آن، نقش این تشکل را در عرصه های مختلف، مهم عنوان و گفت : بسیج باید در تحقق گام دوم انقلاب نیز تفکری راهبردی ایفا کند.
سپاه نیوز: مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی تجلیل از ایثارگران را از وظایف مهم و همگانی عنوان و اظهارداشت: امروز ارج نهادن و تجلیل از یادگاران دفاع مقدس یکی از وظایف مهم و اساسی نسل جوان است.
سپاه نیوز:مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان‌شرقی گفت: شهدای انقلاب اسلامی تربیت یافتگان مکتب شهادت حضرت سیدالشهدا هستند و با تبعیت از راه و رسم عاشورا به مقابله با یزیدیان زمان رفتند و در این راه به مقام شهادت دست یافتند.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه مراغه گفت: ۵۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف در راستای محرومیت زدایی و حمایت از خانواده‌های نیازمند این شهرستان فعال است.
سپاه نیوز: مسئول تیم‌های جهادی شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی از ارائه خدمات پزشکی توسط تعدادی از پزشکان، پرستاران و کارشناسان این تیم در یکی از مناطق کم برخوردار تبریز، خبر داد.
سپاه نیوز: فرمانده ناحیه مراغه گفت: رزمایش
۵۶۷۸