سپاه نیوز: فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: برای تسریع در اطفای حریق و جلوگیری از گسترش آتش سوزی، یک دستگاه بالگرد هوانیروز سپاه برای آب پاشی در منطقه 10 سوت آب به مناطق آتش‌سوزی انتقال داد.
سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان آذربایجان شرقی گفت: در بحث کرونا یکی از ظرفیت‌هایی که شکوفا شد، ظرفیت عظیم گروه‌های جهادی بود که انصافاً یک ظرفیت بالایی بود.
سپاه نیوز: مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی با بیان این‌که پایگاه‌های مقاومت بسیج محله، محور عملیات بسیجیان است، گفت: تاکنون ۸۴ هزار و ۱۳۲ خانواده آسیب دیده از کرونا در سطح استان آذربایجان شرقی توسط پایگاه‌های مقاومت استان شناسایی شده است.
سپاه نیوز: سردار خرم گفت: توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی تامین شده توسط بسیجیان و خیران استان، در قالب مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه آغاز شد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی اقدامات سپاهیان و بسیجیان استان در مقابله با کروناویروس را در آذربایجان شرقی تشریح کرد.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی با بیان این‌که پنج هزار بسته معیشتی در آغاز شیوع بیماری توزیع شده بود، گفت: تاکنون ۴۳ هزار و ۹۶۵ بسته معیشتی در کل استان جمع آوری و توزیع شده است که بیشترین آن مربوط به شهر تبریز است.
سپاه نیوز: سردارخرم از دایر شدن ۱۰۷ کارگاه تولید ماسک با تولید بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار ماسک در یک ماه اخیر توسط قرارگاه عاشورا نیروی زمینی سپاه خبر داد .
سپاه نیوز: فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی گفت: سپاه استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در راستای خدمات‌رسانی بهینه به آحاد مردم و نیز کمک به حوزه بهداشت و درمان ۱۶۷ کارگاه تولید ماسک را فعال کرده است.
سپاه نیوز: فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در استان گفت: قرارگاه بسیج ملی مبارزه با کرونا در تشکیل شد.
سپاه نیوز: رزمایش بسیجیان سپاه غدیر تبریز با رمز «یا علی بن ابیطالب»برای مهار کرونا در تبریز آغاز شد.
۶۷۸۹